REJESTRACJA
459 59 55 59
UA A A A Ikona, element graficzny, symbol oka. To aktywny przycisk, który włącza wysoki kontrast strony migam
miniaturka

Sprawa nr SZPZLO/31/2021 Warszawa, dnia 12 października 2021 roku

DYREKTOR
SAMODZIELNEGO ZESPOŁU PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW
LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA – WESOŁA
z siedzibą 05-075 Warszawa ul. Jana Kilińskiego 48

zaprasza

do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1) tejże ustawy

na:
„WYKONANIE USŁUGI BADANIA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH
WRAZ Z PAKIETEM KONSOLIDACYJNYM ZA ROK OBROTOWY 2021 I 2022 ORAZ SPORZĄDZENIE SPRAWOZDANIA Z BADANIA”

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na badaniu sprawozdań finansowych wraz z pakietem konsolidacyjnym za lata obrotowe 2021-2022 oraz sporządzenie sprawozdania z badania.
2. Zakres obowiązków obejmuje w szczególności:
1) sporządzenie przez biegłego rewidenta sprawozdania z przebiegu badania sprawozdań w postaci papierowej oraz elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym biegłego rewidenta, w którym ujęte zostaną istotne zagadnienia wynikające ze specyfiki działalności leczniczej badanego podmiotu, w szczególności:
a) informacja nt. wysokości nadwykonań z uwzględnieniem ich wpływu na poziom przychodów ze sprzedaży oraz wysokość odpisów aktualizujących,
b) analiza rezerw (ze szczególnym uwzględnieniem spraw sądowych) i odpisów aktualizujących aktywa obrotowe,
c) analiza (specyfikacja) kosztów usług obcych, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości i ilości zawartych kontraktów z personelem medycznym,
d) struktura przychodów ze sprzedaży,
e) analiza ewidencjonowania pobranych i rozliczanych zaliczek na poczet zawartych umów z MOW NFZ,
f) specyfikacja przychodów i kosztów pozostałej działalności operacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem poziomu dotacji na realizację programów polityki zdrowotnej i rozliczenia dotacji odpowiadającej równowartości amortyzacji aktywów trwałych sfinansowanych z dotacji na zadania inwestycyjne lub remontowe,
g) opis kwestii inwentaryzacji, okresów jej przeprowadzania, poprawności, rozliczeń ewentualnych stwierdzonych różnic,
2) zbadanie, czy SPZOZ posiada prawidłowo opracowaną dokumentację opisującą przyjęte przez niego zasady (politykę) rachunkowości, o której mowa w art. 10 ustawy o rachunkowości,
3) przeprowadzanie badania przy użyciu jednolitych metod i technik,
4) objęcie badaniem wszystkich istotnych obszarów działalności SPZOZ,
5) objęcie badaniem pakietu konsolidacyjnego sporządzonego przez SPZOZ oraz współpracy z audytorem badającym bilans skonsolidowany m.st Warszawy zgodnie z pismem Skarbnika m. st. Warszawy z dnia 9 marca 2021 roku oraz 17 września 2021 roku – kopie w załączeniu,
6) przeprowadzenia badania w siedzibie badanego SPZOZ (o ile obostrzenia związane z pandemią SARS-CoV-2 pozwolą na wykonanie czynności w siedzibie SPZOZ) w minimalnym czasie spędzonym na terenie SPZOZ określonym na 40 godzin.

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Sprawozdanie z badania wraz z pakietem konsolidacyjnym winno zostać przekazane niezwłocznie po ich sporządzeniu, jednak nie później niż w terminie do 15 kwietnia 2022 roku za rok obrotowy 2021 i do 15 kwietnia 2023 roku za rok obrotowy 2022.

III. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Kryteriami wyboru są:
1) Cena brutto – waga 80%
2) doświadczenie w prowadzeniu badań w podmiotach leczniczych– waga 20%
W kryterium nr 1 – „Cena brutto” – waga 80% wyliczona zostanie na podstawie niżej przedstawionego wzoru oraz warunków:

gdzie:
Cn – liczba otrzymanych punktów za kryterium cena (łączna cena brutto za 2 lata)
C of.n. – cena oferty najniższej
C of.b. – cena oferty badanej

W kryterium nr 2 – „Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w zakresie audytów podmiotów leczniczych” – waga 20% wyliczane zostanie na podstawie poniżej przedstawionego wzoru oraz warunków:

gdzie:
Dn – liczba otrzymanych punktów za kryterium przeprowadzonych przez kluczowych biegłych rewidentów audytów podmiotów leczniczych (liczba pełnych, zakończonych audytów) w ciągu ostatnich 4 lat,
D of. b. – liczba przeprowadzonych przez kluczowych biegłych rewidentów audytów podmiotów leczniczych oferty badanej (liczba pełnych, zakończonych audytów) w ciągu ostatnich 4 lat,
D of. n. – największa liczba przeprowadzonych przez kluczowych biegłych rewidentów audytów podmiotów leczniczych oferty badanej (liczba pełnych, zakończonych audytów) w ciągu ostatnich 4 lat.

Uwaga!
Minimalna liczba audytów, jaką może zaoferować Wykonawca wynosi 5. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje liczbę audytów mniejszą niż 5 lub nie wpisze liczby wykonanych audytów w przedmiotowym kryterium oceny, jego oferta zostanie odrzucona.

2. Za najkorzystniejszą ofertę winna zostać uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów – „P”, gdzie P oznacza sumę uzyskanych punktów w kryteriach cena oraz doświadczenie:

P = Cn + Dn
3. W trakcie dokonywania obliczeń Zamawiający zaokrągli każdy z wyników do dwóch miejsc
po przecinku.
4. Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 punktów.
5. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie,
4) sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia im wykonanie usługi.
2. Zamawiający oceni złożone oferty binarnie na zasadzie spełnia – nie spełnia.

V. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niemniejszego Zaproszenia do złożenia oferty wraz z wymaganymi załącznikami.
2. Oferta winna zawierać następujące załączniki (aktualne na dzień złożenia oferty):
1) odpis z właściwego rejestru – formy prowadzonej działalności,
2) odpis z rejestru biegłych rewidentów,
3) poświadczenie Krajowej Rady Biegłych Rewidentów o wpisie Wykonawcy na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych,
4) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnoprawnej w zakresie prowadzonej działalności,
5) oświadczenie o spełnieniu przez biegłego rewidenta ustawowo określonych warunków do wyrażenia bezstronnej i niezależnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym,
6) określenie metod badania sprawozdania finansowego, w tym udziału w inwentaryzacji w terminach uzgodnionych z SPZOZ,
7) oświadczenie o zapewnieniu przedłożenia niezwłocznie sprawozdania z badania po zakończeniu badania sprawozdania finansowego wraz z pakietem konsolidacyjnym, za rok obrotowy 2021, nie później jednak niż w terminie do 15 kwietnia 2022 roku, natomiast za rok obrotowy 2022, nie później niż w terminie do 15 kwietnia 2023 roku,
8) określenie składu zespołu przeprowadzającego badanie (imię i nazwisko), ze wskazaniem osób posiadających uprawnienia biegłego rewidenta oraz kluczowego biegłego rewidenta,
9) wykaz wykonanych badań sprawozdań finansowych podmiotów leczniczych przez kluczowych biegłych rewidentów wskazanych w ofercie, w ciągu ostatnich 4 lat,
10) oświadczenie o przeprowadzeniu badania w siedzibie badanego SPZOZ (o ile obostrzenia związane z pandemią SARS-CoV-2 pozwolą na wykonanie czynności w siedzibie SPZOZ) w minimalnym czasie spędzonym na terenie SPZOZ określonym na 40 godzin,
11) łączna cena brutto za badanie sprawozdania finansowego wraz z pakietem konsolidacyjnym oraz sporządzenie sprawozdania z badania, w rozbiciu na badania sprawozdań za rok 2021 oraz za rok 2022,
12) oświadczenia Wykonawcy, że na żądanie podmiotu tworzącego SPZOZ, tj. m. st. Warszawy (za pośrednictwem Biura Polityki Zdrowotnej Urzędu m. st. Warszawy) udzieli wyjaśnień i komentarzy w zakresie badania sprawozdania finansowego jednostki oraz treści sprawozdania z badania,
13) dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy pieczątką i podpisem, ze wskazaniem daty,
14) w przypadku Wykonawców działających jako konsorcjum – pełnomocnictwo lidera do reprezentowania konsorcjum w konkursie i zawarcia umowy.
Brak któregokolwiek z obligatoryjnych dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1-13, a w przypadku konsorcjum wymienionych dodatkowo w pkt 14, spowoduje odrzucenie oferty.
3. Informacje o umowie:
1) zawarcie umowy na przeprowadzenie badania sprawozdań finansowych za rok 2021 i 2022 z wybraną firmą audytorską, nastąpi w terminie umożliwiającym firmie audytorskiej udział w inwentaryzacji znaczących składników majątkowych SZPZLO Warszawa-Wesoła.

VI. ZAPŁATA WYNAGRODZENIA
1. Wynagrodzenie za wykonanie usług objętych umową Zamawiający ureguluje przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, po odbiorze sprawozdania z badania w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
2. Strony za dzień zapłaty wskazują dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego należną Wykonawcy kwotą.

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać pocztą elektroniczną na adres platformazakupowa.pl.
2. Oferty składane na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
3. Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/szpzlowesola w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
4. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej
w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
5. Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę – jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
6. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty – wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Termin składania ofert upływa w dniu 19 października 2021 roku do godz. 9:00.
2. Termin otwarcia ofert – 19 października 2021 roku godz. 9:15.
3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone.
4. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny.
2. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której może zaoferować tylko jedną cenę.
3. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia określone

X. ZAWARTOŚĆ OFERTY
1. Formularz oferty
2. Dokumenty wymienione w pkt V Zaproszenia
3. Wykaz usług

XI. FORMALNOŚCI DOTYCZĄCE OCENY OFERT I PROWADZONYCH NEGOCJACJI
1. Oferty złożone po terminie wskazanym w punkcie VII niniejszego zapytania ofertowego Zamawiający odrzuci.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu.
4. Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę poniżej 130 000 zł netto.
5. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez SZPZLO Warszawa – Wesoła (nie rodzi skutków w postaci zawarcia umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny oraz możliwość negocjacji przedstawionych warunków współpracy.
6. Powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

XII. ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz oferty
2. Wykaz usług
3. Wzór umowy

XIII. KONTAKT
W przypadku pytań:
1) merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 22 773 74 50 od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:00,
2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 221010202, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.


Copyrights 2022 | SZPZLO Warszawa - Wesoła | Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całosci lub w części bez zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Projekt i wykonanie

COOKIES

Korzystamy z Cookies, by zapewnić Ci dostęp do informacji, wszystkich oferowanych usług, by gromadzić informacje związane z korzystaniem z serwisu, a także wyświetlać reklamy dopasowane do użytkowników. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają właściwe wyświetlanie treści, analizę ruchu internetowego, ruchu reklamowego, a także utrzymanie sesji po zalogowaniu. Można wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie Cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.